Blogg

Ny kundportal

Kundportal för Städpulsens kunder

Vi har under hösten arbetat med att ta fram en ny kundportal och vi kan äntligen börja presentera den för er. Vi kommer att skicka ut inloggningsuppgifter till er kunder succesivt under början av november.

  • Via kundportalen kan ni se era fakturor och om de är betalda eller inte. Ni kan även se era städtillfällen, samt vem som är planerad att komma.
  • Via kundportalen kan ni även skicka in ärenden tex gällande att boka om en städning, frågor kring fakturor m. m. Detta istället för att skicka ett mejl till vår kundtjänst. Genom att lägga ett ärende så loggas det på er som kund och det blir lättare för oss att svara er. 
  • Vill ni göra beställningar av extra tjänster, tex fönsterputs, så gör ni det enklast via vår hemsida. 
  • Behöver ni göra en akut om- eller avbokning är det bäst att ringa till kundtjänst, 0775-33 30 11.

Har ni tidigare haft en inloggning till vår gamla kundportal har ni eller kommer få ett mejl med nya inloggningsuppgifter, dessa skickas ut under första veckorna i november. Har ni inte fått mejlet, kontrollera i skräpposten, annars behöver ni begära ut nya inloggningsuppgifter. Det gör ni genom att skicka ett mejl till kundportal@stadpulsen.se. I mejlet uppger ni ert namn, samt kundnummer. Vi kommer då att skicka inloggningsuppgifterna till den mejladress som finns registrerad i systemet.

Den nya portalen hittar ni här.

Kundportal för Städpulsens kunder

Vi har i denna nya portal större möjligheter att utveckla nya funktioner, så tveka inte att höra av er ifall det är någon funktion som ni saknar. 

Mejlfaktura

Om du får din faktura på mejl så kommer det nu att vara en ny avsändare, fakturautskick@tengella.se. Lägg gärna till den i säkra adresser för att minska risken att fakturan hamnar i din skräppost. Skulle du sakna din faktura, kolla först om den hamnat i skräpposten, kontakta sedan ekonomi@stadpulsen.se för att få en kopia.

Fakturaalternativ

Du vet väl om att du kan få din faktura som en e-faktura direkt i din internetbank. Då är belopp och OCR-nummer redan ifyllt och risken för fel minskar. Du loggar bara in på din bank, granskar fakturan och godkänner betalningen. För att få e-faktura, logga in på din internetbank och lägg till oss som Betalningsmottagare e-faktura.

Andra alternativ är att betala med autogiro. Då får du din faktura via mejl eller per post, men betalningen sker automatiskt från ditt konto på förfallodagen. Logga in på din internetbank och lägg till oss som Autogiromottagare. Betalarnummer är ditt kundnummer. Har du inte internetbank går det även bra att fylla i en blankett. Kontakta ekonomiavdelningen så hjälper dem dig. 

Det går självklart bra att få fakturan per post eller mejl och betala själv. 
Har du frågor kring de olika betalningsalternativen, kontakta vår ekonomiavdelning på ekonomi@stadpulsen.se, eller på 0775-33 30 11.

VI ÄR SVANENMÄRKTA

Vad innebär det för städningen?

AUKTORISERADE MED KOLLEKTIVAVTAL

Vad innebär det för städningen?