STORSTÄDNING

vita soffor, bänkar, gröna växter

Storstädning en gång för alla eller återkommande

Hos oss är det snabbt, enkelt och prisvärt att boka storstädning

vi är Svanenmärkta
vi har kollektivavtal

AUKTORISERADE MED KOLLEKTIVAVTAL

Läs mer om storstädning

När vi gör en storstädning, ser vi alltid till att våra välutbildade medarbetare har med sig allt nödvändigt städmaterial. Vi arbetar bara med miljövänliga produkter och metoder. Vår kvalitetssäkring – resultatet av vårt kvalitetssystem, gör att vi kan garantera dig ett skinande resultat.

Så här går storstädning till

Boka städtjänsten genom att trycka på knappen ovan och skicka en offertförfrågan. Vi återkommer med förslag på tid för städningen och en uppskattning av totalkostnaden för arbetet. När du har bekräftat städningsuppdraget skickar vi en arbetsorder via e-post, där pris, tider samt villkor för städningen framgår. 

 

Vi gör i förväg upp med dig om hur vi ska få access till lokalen. Vi ser gärna att du finns på plats och släpper in oss. I annat fall kan vi ordna med en överlämning av nycklar på något av våra kontor i Halmstad, Södertälje eller Sollentuna. Vi har också en upphämtnings- och återlämningsservice av nycklar. Den behöver vi dock debitera reskostnaden för.

 

I vårt avtalade pris ingår framkörningsavgifter och  materialkostnader. I samband med en storstädning är det klokt att också boka fönsterputs, kom ihåg att beställa det om du önskar få det gjort samtidigt.

VILOPULS PÅ JOBBET

Låt miljöproffs utföra storstädningen

FAQ

Vad har Ni för säkerhetspolicy?

Om ni har avtal om hemstädning med oss försöker vi självklart alltid att skicka samma person. Vid tex sjukdom eller semester, så skickar vi en vikarie istället.

frågetecken

Jag har inte fått min faktura.

Saknar du din faktura. Kontrollera om den råkat hamna i skräpposten. Mailfakturorna från oss skickas direkt från vårat fakturasystem och har avsändande mailadress: fakturautskick@tengella.se. Hittar du inte fakturan i skräpposten är du varmt välkommen att höra av dig till oss på kundtjänst (ekonomiavdelningen).

Vad händer om man inte är nöjd med tjänsten?

Vi strävar alltid efter 100% nöjda kunder, men ibland kan det blir fel och då vill vi veta för att kunna rätta till det. Eventuell reklamation eller skada skall av beställaren anmälas skriftligt till leverantören senast 48 timmar efter att fel eller skada har, eller borde ha upptäckts. Om felet eller skadan anmäls senare kan beställaren förlora rätten att åberopa felet.

Kan jag avboka med kort varsel, tex vid sjukdom?

Ni kan kontakta vår kundtjänst och avboka med kort varsel, men då vi inte kan fylla schemat för den anställde kommer vi vid kort varsel debitera enligt avbokningsreglerna. Detta gäller även vid sjukdom. Om Ni ändå måste avboka med kort varsel så debiteras ni 70% av priset.

När kan man avboka sin städning?

Avbokningar görs via hemsidan, mail eller telefon och ska ske senast 5 vardagar innan städtillfället. Avbokningar som görs mindre än 5 vardagar i förväg debiteras med 70% av priset.

Måste vi lämna ut nyckel som företag?

Nej om du kan vara hemma när städningen påbörjas och avslutas behöver vi ingen nyckel.

Jobba med oss

3 städare

Om städpulsen

superhjältar med kappor i olika färger

Referenser

Edward Blom

VI TAR MILJÖ PÅ ALLVAR

Vi värnar om våra medarbetare och vår gemensamma miljö. Den 12 november 2010 erhöll Städpulsen AB Svanenlicens. Vår städfirma erbjuder Svanenmärkt hemstädning och fönsterputs. Svanenmärkningen gäller även trappstädning, kontorsstädning, golvvård, flyttstädning, byggstädning och storstädning. Vårt miljöarbete är ständigt pågående.

VI HAR STÄDAT TOTALT

100 TAL KVM I ÅR ...

... VILKET HAR SPARAT IN

CL I KEMIKALIER ...

... OCH OTROLIGA

LITER VATTEN

Var jobbar vi