Blogg

Hur bokar man städning?

Boka städning via mobil eller dator

För att boka städning från Städpulsen gör du det enklast direkt via hemsidan. På flera av våra tjänster kan du dessutom se ditt pris direkt innan du bestämmer dig. Skulle du hellre vilja ringa eller maila är du varmt välkommen att höra av dig på 0775-33 30 11 eller info@stadpulsen.se

Det går inte att boka via hemsidan

Vi har märkt att vissa enheter kan uppleva problem med att boka via hemsidan. I vissa mobila enheter laddar t.ex. inte hela bokningsformuläret upp. Skulle du råka ut för detta kan du antingen testa på en dator eller kontakta oss på 0775333011 eller info@stadpulsen.se
För fler kontaktuppgifter till våra regionkontor, se under Kontakta oss.

Vi hjälper dig med beställningen

Oavsett om du vill få hjälp för att det inte fungerar att boka via vår hemsida eller om du hellre vill prata med oss, är du varmt välkommen att höra av dig. Vi kan även via telefon guida dig genom din beställning av städtjänster på vår hemsida.

Hur vet jag att min beställning kommit in?

Har du gjort en beställning/bokningsförfrågan via vår hemsida, så får du ett bekräftelsemail. Har du inte fått detta mail, dubbelkolla i skräpposten. Om du inte får någon bekräftelse är du varmt välkommen att höra av dig till oss, så dubbelkollar vi att er förfrågan kommit in.

Kan jag ändra min beställning?

Skulle du vilja ändra din beställning behöver du höra av dig till oss så fort som möjligt, så kan vi säkert lösa det. Du kanske kommer på att du uppgett fel antal fönster eller kvadratmeter. Det kanske har dykt upp något som gör att du vill byta till en annan dag. Kontakta oss så löser vi det mesta.

Vad händer om jag blir sjuk?

Om du blir sjuk så behöver du meddela oss. Läs mer om vad som gäller nu under pandemin med Covid-19. Du kan meddela genom att ringa oss eller fylla i kundtjänst formuläret på vår hemsida.

VI ÄR SVANENMÄRKTA

Vad innebär det för städningen?

AUKTORISERADE MED KOLLEKTIVAVTAL

Vad innebär det för städningen?